Бренд SKIMS, заснований Кім Кардаш'ян, став спонсором професійної волейбольної ліги США League One Volleyball (LOVB).
LOVB та SKIMS об’єднують зусилля, щоб пришвидшити розвиток жіночого професійного волейболу та надихати дівчат у спорті й за його межами.
SKIMS буде офіційним партнером ліги в категоріях домашнього одягу, спідньої білизни та одягу для сну.
“Співпраця зі SKIMS – це надзвичайно важливий крок для нашої ліги та клубів. Їхня відданість ідеї підтримки жінок і їх впевненості чудово поєднується з нашою місією – прославляти наших спортсменок незалежно від віку та пришвидшувати розвиток волейболу, – розповідає Мішель МакГолдрик, директорка з комерційних питань LOVB, – Разом ми не лише підтримуємо наших неймовірних спортсменок на шляху до визнання, а й надихаємо нове покоління гравчинь та фанатів”.
На тлі рекордної відвідуваності матчів, наближення Олімпійських ігор у Лос-Анджелесі у 2028 році та розгортання ініціативи LOVB від юнацького до професійного рівня, волейбол стає дедалі видимішим і впливовішим у США. Як спортивна гра №1 серед дівчат, волейбол об’єднує спільноту навколо впевненості, сили та культурних змін. Спільна мета LOVB та SKIMS – надихати жінок будь-якого віку на впевненість у спорті й житті – зробила їхнє партнерство природним з першого кроку.
“Партнерство з LOVB — це чудова можливість розширити наш вплив на перетині моди, культури та спорту, — сказав Єнс Греде, співзасновник та генеральний директор SKIMS, – Волейбол демонструє силу, командну роботу та нову хвилю жіночого таланту, і ми раді підтримати місію LOVB трансформувати жіночий волейбол, адже вона повністю відповідає баченню SKIMS щодо підтримки жінок у спорті та за його межами”.
“Ми в захваті від партнерства з League One Volleyball і підтримки неймовірної спільноти, яку вони створюють – від молодіжного рівня до професійного, – сказала Кім Кардаш’ян, співзасновниця та креативна директорка SKIMS, – Разом ми прагнемо надихати і підтримувати спортсменок на всіх етапах завдяки інноваційним продуктам, активностям у спільноті та історіям, які прославляють волейболісток як на майданчику, так і поза ним”.
Партнерство включатиме низку активностей, що продемонструють, як SKIMS і LOVB разом підтримують волейболісток на всіх етапах кар’єри. SKIMS братиме участь у подіях спільноти, ініційованих самими спортсменками, загальнолігова активація триватиме протягом усього сезону. Співпраця також буде зосереджена на посиленні голосу жінок-атлеток – від юнацького до професійного рівня – і на висвітленні культурного значення волейболу у США.
Окрім цього, SKIMS отримає медіа-представництво на офіційних цифрових платформах, подіях і трансляціях LOVB, охоплюючи одну з найдинамічніших молодіжних та професійних спортивних аудиторій у країні.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Волейбол у стилі люкс: відомий бренд Miu Miu випустив дизайнерський м’яч